تمبلتس فيلم الي بالي بالك HD

تمبلتس فيلم الي بالي بالك  HD

 

(تمب-تمبلت-كومكس) 

هو عنيف اوي رصيف نمره خمسه دي 

مين ..مين
انت متعرفنيش غير لما يكون فيه مصلحة لما يكون فيه مصلحة
مين ال بيهظر ورا الباب الخشب دي
 

شايف الوجاهه وجاهه وجاهه
مش مسدق نفسي يالمبي
مخلاص ياعم اايه الخنقه دي


 
بحبها يالمبي بحبها

 

 

واحد مصاحب علي الوكا وأشرف كوخا عايزاني اطلع ايه طيار عندك كام سنة مش عارف بس انا عايش بقالي كتير




حتولي الكلب دي
 

دكتور علي نفسك يلا ياكلب
عند امو يا ادهم
نسيب المصيبه الكبيره ونشوف مامي ولا امك
دي عبيط دي ولا ايه
ايه يلا الحنان دي كلو
 


يووه ياعم متقلقش انا مظبطو .. انا بطمن بس

ايه دي ...خدها وسكتم بكتم
ليمبي خد برائه

ايه يالمبي انت هربت ولا ايه 

انا البنج مياثرش فيا

مش عايز دي في دي كمان
ينهر اسود
انت هنا من امتي..ياه دي انا هنا من امبارح
تحيا مصر ياعم الحج 






انت  ال زيك يستحيل يعيش ليوم التلات ولا لربع

 

وربنا يسمحنا علي الجريمه ال احنا بنعملها دي

تلتزم بالقوانين أحبك يا سلام صاحبي حبيبي هاعثرك تنزل مساجين صغيرين

حد يزعل 







وانت حبسنهم عشان حولو يهربو ولا عشان فشلو























المبي انت تيجي ايه في وجاهه المبي




نهارنا ابيض ان شاء الله
الختم في الدرج والله الختم في الدرج 
خد دي دي كبيره دي احسن 


الجنيه باه زي الكرنيه
خدي دي احتمال يبقه زكري ولا حاجه


 

 

تمبلتس فيلم الي بالي بالك HD تمبلتس فيلم الي بالي بالك  HD بواسطة mohamed asal في سبتمبر 04, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.