تمبلتس فيلم يانا يا خالتي HD

تمبلتس فيلم يانا يا خالتي  HD

حضرتك وكيل نيابه

ديما ياجو بعد العرفي مفيش وحده تيجي ابل العرفي يجيبو البلوه ويجو بيها

والله مسكين ما مع ساعه اعطيله ما معه سياره اعطيله 
وعملتلو ايه ولا سمحت ليه لانه ما كدب




تراني اعمل بيبي دخان
اطلع مش طلع

انا عيزه حته من ودنو
لو هو ال سرقو راسي هتعمل كدي لو مش هو هتعمل كدي
امله دي لا دي فار متكنش امله وعمله نفسها فار



تيمور انا مش حرامي




مستعر من العربيه روح خدلك تكس
ايم فانكي
هتلاقي امك ال جيبهالك
انا حمار....دي اقل واجب

وبعدين ايه عربيه المولد ال انت ركبها دي
يبابا متكطرش هتنطحن


ايه ياعما مش فيه نطع مايش معاها 

نفض لنفسك ياد
ايه دي الشجره نزلت يوستفندي وشرفي لو عيزه الشجره تنذل سمك انذلك منها

كان نفسي اجي اخطبلك وانا منتصر


دي بياكل بؤ
اه عيني
دي راجل كريم اوي يابابا






يبابا ثنيه كمان وانا هوحشك
يابختك يابن المحظوظه ما انت شايل ورك فرخه

والله العظيم هتموت واحد فينا مره

بتعمل معاك ايه دي ياشقي
























































تمبلتس فيلم يانا يا خالتي HD تمبلتس فيلم يانا يا خالتي  HD بواسطة mohamed asal في سبتمبر 28, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.