تمبلتس فيلم اكس لارج HD



تمبلتس فيلم اكس لارج HD

(تمب-تمبلت-كومكس) فيس بك


منور

حمير كتكم نيله بهايم

العبي كنكت فور ولا سدوكو احسنك
شوف مين ال بيتكلم

وحشتيني ياعجل وانت كان يافرس النهر
اخر نداء لطياره الدوحه 
هو انا لو رايح الدوحه هتاخر عليك ليه



اه اتخيلي احسن
متخيلاك زي احمد غز احمد رزق
ايه دي اوعي يكون ال في بالي
ايوه رمضان بكري

رمضان كريم ياطخين .....انت تبطل تقولي ياتخين دي خالص
مكلتش رز

ايه ده انا عطشت .. هو انا لحقت !! مش كنت خدت منوم


كيس كبير كدي ولملي فيه شويه شكلات علي شويه شبسهات علي شويه عصاير
متقوليش كدي دي انا خدوم اوي
مين الحمار ال راكن هنا
هوه احنا بنجري ليه كدي ... مش احنا ال بنجري دي النعش ال طاير

يارب تولعو كلكم يارب تولعو والمرحوم
انت مرحتش معاهم ليه .... روح معاهم 
قسما بالله لانقلب معاك

اسكت ياد ياكرم لاقول لهم انت كنت بتعمل ايه وانت صغير
اهلا وسهلا ياعادل بيييه  ..همه بيعملو كدي ليه


المعمله الصعبه زي العمله الصعبه ... انت شارب حاجه شارب ولحيه

هوه انت موقف اللياقه كدي ليه  اصل انا لقتها كتير اعده فقولت اوقفها كتير
ما الصنيه كانت كدي  وانا عمتها كدي
دليا دبوس
اديني رقمها والنبي


بص انا هعقدك يلا

يوم ميلادي يوم مش عادي


مش هسيبو غير لما يخس وضحه اوي يعني

ايه ياجماعه دي دي احنا لسه من عند الدكتور
انا نويت اتغير ...... وفي تلك الظروف العصيبه انا قررت انيمش هخس
اخر كلمه هقولهالك يتجيلي وانت خاسس ياتنسي انك ليه خال من اصلو
حتي لو خسيت هفيد بايه
بيندهولي ملكمش دعوه بيه ملكمش دعوه بيه

 
العمر عده ولا لمحتو اه يا اندل اديكم سبتوني وروحتو

حس بيا يحس بيك ربنا..... جعان دي احنا طخان زي بعض
ايه دي زتونتين .. زتونه وحده بس

انا مجعتش انا مجعتش










تمبلتس فيلم اكس لارج HD تمبلتس فيلم اكس لارج HD بواسطة mohamed asal في سبتمبر 15, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.