تمب فيلم الحرب العالمية الثالثة HD


تمب  فيلم الحرب العالمية الثالثة HD

 تمبلر ال خايف يحط احمر شفايف

تمبلت مين دول ال نصبو عليك ياخالد يابوجي


يابا اتقي الله يابا ان بعد الظن اثم
ياخميس يابني انا لو كنت باسي عليك انا بئسي عليك عشان حاجتين نمره واحد عشان مصلحتك ..ونمره اتنين عشان كداب وبن كلب


حسبي الله ونعم الوكيل...فيك بردو فيك





انت عارف انا جيبك ليه النهارده.. عشان بخلص ادام الجون ... لا عشان انت صاحب الكوره
احلف

اصاحبي

لمي كتفك شباب تعبان
دي انت طلعت وسخ وساخه

هو الناس ال بره دي بجد ... ولا دي برنامج رامز جلال الجديد وانا الاشتغاله

مش ملاحظ حاجه ياعم محمد .. مش ملحظين الصندر الجديد
انا عفريت لو قريت الفتحه اتحرق


انا صلاح الدين اخو علاء الدين


فشختني ياكبتن






كشف علامه...لا
ال بتشربو دي شمع
اقيمو الافراح احتفال بابو صلاح

عفريت انت ولا ثدييات
انت عارف ان زعل الام وحش
انا ماما يلا

ونبي اموتو انا ....يولاد ... ماشي

انت نسيت نفسك يابو كف رقيق وصغير
وعهد الله لو شفتك لتنتحر تاني
حات بسبورك
انت يستحيل تكون تمثال انت اكيد بني ادم
سكلتك امك... سكلتك امين امك ياعم

انت ...يخي احمس
يعني ايه شورمه ياعم محمد

تحب تموت بطل ولا تعيش كلب
طيب يلا احنا عطلنا الناس معانا...السلام عليكم














































تمب فيلم الحرب العالمية الثالثة HD تمب  فيلم الحرب العالمية الثالثة HD بواسطة mohamed asal في أغسطس 06, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.