تمب فيلم بوشكاش HD

تمبلتس فيلم بوشكاش

(تمب -كومكس-تمبلتس-كوميك ميكر)

احب اصحح الخطأ دي 
خد ....ايه دي

شوفت مين الي رخم


جووون .... مصر مصر
 

دي نزل اخر خمس دقايق  جاب جون في نفسو و اتنين بلنت
ونبي اسوق انا
انت السلعاوي .. انت مخبيه صح


750
الف دول يعملو كام مصري

شيل ايدك انت عادي تلعب في منخيرك كدي
هل ممكن نروح لكاس العالم ... احنا كاس العالم هو ال هيجلنا وفي تكس

   

كان عندها حق نوال لما قالت لي متخرجشي كان قلبها حاسس
بقول لك تعالييييي

شايف الموتوسكل دي .. اركب
انت بتستظرف يا ابن الظريفه ... انا امي ظريفه .. دي انت يومك اسود
ياعم هيه نقصه شعر.. ما انت مشعر لوحدك

بس الواد بركات دي حتت لعيب
ساعه وحده وهجبهولك
انا جي امضي مع بركات ايه ال جاب محمد نجم هنا
سلم الاب توب ال معاك .. دي انت اقص تقولي سلم نفسي البيت محاصر
دي انت كنت حتته ساعي عويل حقير ملكش لزمه
شقه مين ال بتولع دي ..دي بتعتي انا عارف ..ياعم متفولش

الشقه بتولع الشقه بتولع


هو المكان ...نفس الرسمه
عندكو حديد انتو ارخص ولا عز الدخيله .. بيس يامان بيس

سوري اندمجت مع التمرين


هيه الفوره من كام
وانا بدبح الخروف اللي متقطع قدامكم دلوقتي واللي حتاكلوه كمان شوية وجدت متعه غير عادية ده انا ذليت الخروف ذل قبل ما يموت.




مين مسرور دي السياف بتاع البيت
مش فاهم ايه الطيف ف كدي
ال بقولي دي ميضحكش ان اذل الخروف... انت تقصد


يلا باه مش جبت السجي .. اسموي ايه دي ..سجي
بدل متاخد منهم اديهم ابنلهم مصانع
الي القاء في جنه الخلد ان شاء الله
  












تمب فيلم بوشكاش HD تمب فيلم بوشكاش  HD بواسطة mohamed asal في أغسطس 05, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.