تمبلتس سمير وشهير وبهير HD






تمبلتس سمير وشهير وبهير HD

تمب حتستفيد ايه لما تدغدغ ولا يجرالك حاجه

تمب ومنتج ايه بحبوح بحبوح



تمبلت لا الله الا الله دي بطل العالم في الرزاله
حلال عليك النظاره

متقولش كدي عشان هتغنيها في الاخر وهيبقه شكلك وحش اوي



ياسلام ياسلام ياسلام


اي حاجه قديمه بالنسبه لك ..بالنسبلهم جديده لانج
بوس الواوه ايه ال عيزني اغنيها
مش دي اللي كنتوا بتتريقوا عليه دلوقتي بقت البريمو
حسن شحاته هيفسحكو النهارده

شفلنا رجلو اخبرها ايه ..انت ايه ال ماعدك هنا ياد يا بن
اللي مواليد فبراير يقوم يقف .. هي هندسه كلها فبراير ولا ايه
.دي انا كنت بقول للرصيف اتاخر عشان انام جنبك ..دي وانا في سنكم يا حيلتها كنت بنيم امبابه من المغرب...



ايدك ابسها ياست الكل
انا كان معروض عليا بطولت افلام كبيره ...عمري مرضيت امش مع مخرج ولا ارافق منتج
دي الوحيده ال مبعرفش اعملها عملتها ازاي دي
تعالي نعمل مشروع معقد الدكتور ميفهمش حاجه منو يطر ينجحنا ..صح
او يطر يسقطنا
انا مش عارف عايز يخش العالميه باختراعو جهاز البيانولا
الشرلستون رجع موضه
ايه التخن دي معجزه انك ادر تتحرك... المعجزه ان حضرتك عيشه لحد دلوقتي
يكلب السقا
شمله الافتار والانتقال والاقامه ... دي لو قاصد يخصر مش هيعمل كدي


انت لقينها في بنك الحظ ولا رسمنها في حسه الرسم
احنا كدي اوردي اخدناه


انا ممكن انباس عادي
عند الضرب ال هناك دي

فين بظبط
جوه الضرب مهو ال بينضرب
اربعه علي واحد مش رجوله ياكباتن
وانت كل يوم متعود تنضرب في الشارع كدي
كل يوم معدي الجمعه انت عرفني مبطلعش من البيت همه بيطلعو يضربوني ف الشقه دي

البنت يامنير زي طابع البسطه تتف عليها تلزق
دي اخرك في الاكشن
تقوم من علي حجر المنتج تقعد علي رجل المخرج ... ياخي متوقعناش في الغلط
متاخره دعوتك دي ياعم


الواد دي اكتشاف

 


اباه شفلنا حد بدل المدام كوك عشان جزها بينقمس




جمده اوي الفخفخينه

ياه ياعبد الصمد


دي بيتسبت بالموبيل ابو زراير ومال لو شاف البلاك بيري هيعمل ايه

طب اقتلها دي واخش النار ولا اعمل ايه
كنت بتحاول تنقطل دي حب دي ولا ايه
لا اكيد دي حب

هو اي عيل متني همسك فيه هيقولي انت مش عارف بتكلم مين
احنا بعد 30سنه هنبقي 10 مليون في الاتبيس
نخلي 8 دي ونخلي 6 5 بردو انا بحب الخمسه


انت ايه مفيش في دماغك حاجه غير الحجات دي



مش معقول الراجل دي مبيكبرش










































تمبلتس سمير وشهير وبهير HD تمبلتس سمير وشهير وبهير HD بواسطة Unknown في يوليو 30, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.