تمبلتس فيلم بوحة HD



تمبلتس فيلم بوحة HD



ضربونا يابوحه
دي القوالب نامت والانصاص قامت ياعم الحج
ولاد ابو سماعيل
الحمد لله 




ايه العفره دي دول ولاد ابو سماعيل
انو بتتخنقو مع جمال ولا ايه


منجلكش في حاجه وحشه
ما انت جيت اهو ياعم الحج


ايوك مات يابوحه

ايه هاح دي انت واكل نعناع ولا ايه

انت تعرف الواد الغلس دي منين
معرفهوش

المدبح ياعم الحج
شارع الهرم
كازنو الفروتكانا


اجيبلك نبيت ....ما تقول يا عم الحج هتجيب ايه


ايه الباليه ال انا بعملو دي

بسم الله الرحمن الرحيم
اعوز بالله من الشيطان الرجيم
ينهر اسود انت عملت ايه
قفشتلك وزتين يهود جوه وسط العراقين رحت جايب رقابيهم

يادي الليله السوده
راجل مبالغ فيه
يلا يلعن ابو ال جابك يابن الكلب ياواطي
يلا ياعم الحج احنا نقصين لبخه في الكلام


اصيل يافلنتينو
ايه النتانه ال انت فيها دي

كداب كدب الابل
لا بحد كدي ومقدرش افتن علي حد

اوعي القطر ياعم الحج
صدق سلخت قبل ما ادبح

190عايز كام
 نعم
كم 58
عشرين جنيه
تشرب حاجه يااخ كبايه شاي
اوعي تكون فاكر اني عشان بنت هباه ياني ياما ويختي
لا دي انا بميت راجل



يابت هو الخالق الناطق
لا يابت مش هو

ميه ميه شدو علي القسم


هو انا اتغبيت جامد اوي كدي



طور هايج في عنبر 7
طب اتجرا تعمل كدي وانا هلبسك قضيه انت وهيه متلبسين
شيفها وقفه معيا بقميص النوم
تسلم ايدك ياسيد المعلمين
صحصحه
موجود
امانه
موجود
نباهه
اتاخرت ليه مش موجود



انا راجل وسخ ان انا جيت هنا اساسا


دي انا جايب صنيه بسبوسه دي انا اروح فيكم ف دهيه




متشوفي بنتك دي ياست حلويات














تمبلتس فيلم بوحة HD تمبلتس فيلم بوحة HD بواسطة Unknown في يوليو 30, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.