تمب فيلم معلش احنا بنتبهدل القرموطي HD

تمب فيلم معلش احنا بنتبهدل 

القرموطي


تمب شوفت عمك صدام بيسلم ع القرموطي بإحترام إزاي



  





                                                 تمب تعلن جمعية اصدقاء الارهاب الدولي 
                                               - اللي هو اناعدم الامؤخذه انا الزعيم بتعها





                                             تمب قرموطي قوم كلمني مش عايز تكلمني ليه


                                                                         تمب
                                                   اوعي تشكك في نزهتي ووطنيتي
                                                     انا وطني ابا عن جد وعلتي كلهم
                                                 ماتو شهداء جدي الكبير مات ف6 
                                            48  خالي مات 6 ماتو حوادث ياقرموطي

                                                      هو المحضر وصلكم




تمب قوم امك

هتفرجي معنا عل الاباحه دي








انا عامل معامله  مسجون سياسي
ايه دي سعتك
دي مسجون سياسي
انا عايز اتعامل معمله حرامي غسيل


                           

                                            القرموطي وهوه بيقرا الجواب ال جي من امريكا

انت بتخبى منه ايه دة ضرير مبيشوفش 
اخرس يا حيوان انا مش قايلك 30 مليون مرة اوعى قدام عمك سباعى تقول انه ضرير مبيشوفش >.<. -ليه ؟ -عشان احنا مخبيين عليه





انا شفرتلك كل قنوات الاغاني وفتحتلك كل قنوات السكس عشان اخلاقك متبظش ومعلش احنا بنتكلم
اسحب منه الحاجه الساقعه واكتب سوء استماع وسخرية


تمب سامع واحد بيلسن وبيميل عللي جنبه ويقوله القرموطي عامل حزب عشان خاطر ابنه العاطل .. لا يابو لسان طويل . لا يابو لسان طوووويل مبنعملش احزاب لمصالح شخصية


تمب يا جدع روح ربنا يولع فيك وفي كرتتك والحصان بتاعك في ليله وحده


تمب لا هاجى اضرب ودان امك ان شاء الله عشان امك كانت متوحمه على ارنب

مع السلامه آجون .. مع السلامه آحبيب قلبي .. مع الف سلامه مين دول؟






وهتنبسط اوي



انا دماغي لفت يابا انا خايف يطلعلي من الشيشه







باللكوره وف وش امك


سمعنا عن جيش بيستسلم وجيش بتتهزم انما جيش تقوم الصبح متلقهوش هو ولا رئيسه
جدك مات 48 خالك مات56 عمك76 ماتو شهدا يابا_لا بس العيله اعتبرتهم شهداء غتاته كدي



لا هتغلط هنغلط


سيجارة عناب عشان الصحصحة




معندكشي قراميط صغيرين



اوديك فين ياد ياوحيد 
اوتفو علي دي نظام 
احنا وقعنا مع شويه هواه


جتك نيله في ودانك

مشربش عندك برتقال
خلصين





لتحميل التمبلت دي والباقي HD 

بحجم 43mb من ميديافير 
http://www.mediafire.com/download/fcnntwan7d5x5a8/%D8%AA%D9%85%D8%A8%D9%84%D8%AA%D8%B3+%D9%81%D9%8A%D9%84%D9%85+%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B7%D9%8A+-+mohamed_asal.zip




تمب فيلم معلش احنا بنتبهدل القرموطي HD تمب فيلم معلش احنا بنتبهدل القرموطي HD بواسطة Unknown في يوليو 30, 2016 تقييم: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.